O le a le mea e sili ona lelei mo le la mo le togalaau |Huajun

O moli o le la o se auala taugofie ma faʻalelei e faʻamalamalama ai lau togalaau i le po.Ae ui i lea, faatasi ai ma le tele o filifiliga i luga o le maketi, e mafai ona faigata ona filifili le mea sili mo ou manaʻoga patino.I lenei tusiga, o le a tatou talanoaina ituaiga eseese o moli o le la ma mea e tatau ona e mafaufau i ai pe a filifilia le mea sili mo lau togalaau.

1. Mea e tatau ona mafaufau i ai pe a filifilia le moli sili ona lelei o le la:

-Panele o le la

Su'e ni mea e sili ona lelei o le la e mafai ona lava le eletise e fa'amalamalamaina ai le togalaau.I le taimi o le asiasiga lelei o le lamepa togalaau la gaosia eHuajun, na maua ai e mafai ona faʻaaogaina le moli o le la mo le tolu aso pe a molia i le susulu o le la, lea e lava e faʻafetaui ai le manaʻoga mo le faʻamalamalamaina o le togalaau.

-Maa ola

Filifili se lamepa togalaau la ma maa maualuga.O faʻamaufaʻailoga o le maa o: Dc3.7W 500MA lamepa, lea e mafai ona lava le malosi e teu ai mo ni nai itula.

-Malamalama malamalama

Filifili se moli fa'ato'aga e iai se masini malamalama fa'apipi'i e otometi lava ona ki ma tape le moli e fa'atatau i tulaga o moli.

-Tete'e tau

Ia mautinoa o moli o le togalaau e tetee i le tau, aemaise lava pe a tele timuga poʻo le kiona i lau togalaau.Mafaufau i uiga galue i fafo o faʻamalama moli faʻatoʻaga, o loʻo faʻaaogaina e le matou fale gaosi oloa le polyethylene faʻaulufale mai Taialani e avea ma mea e gaosia ai.

O lenei mea e saogalemu, lanu meamata, e leai se filogia, ma e malosi le susu, e le mu, ma le UV faʻafefe.E mafai ona faʻamautinoa e le afaina totonu o le moli i timuga o le tau ma e mafai ona faʻafetaui i le vevela galue o - 40-110 ℃.

- Fuafuaga

Filifili moli o le la e fetaui ma le faiga o le togalaau ma le siosiomaga.Le fale gaosi Huajunua gaosia ma atiae lamepa sola le mafaitaulia, lea e mafai ona vaevaeina iPE (food grade polyethylene) moli la, lamepa la, u'amea lamepa la, mamoli auala lafa'atatau i a latou meafaitino.Faatasi ai ma le tele o sitaili ma mea e faʻaogaina ai moli, e iai lava le tasi e te fiafia i ai!

https://www.huajuncrafts.com/solar-street-light-suppliershuajun-product/
https://www.huajuncrafts.com/solar-garden-led-light-factory-customizationhuajun-product/
https://www.huajuncrafts.com/solar-floating-lights-wholesalehuajun-product/

2. O moli sili ona lelei o le la i luga o le maketi:

-Huajun's signature garden garden lamp: e sili ona talafeagai mo moli auala

o Huajunmoli moli o le lae iai sitaili eseese ma oloa maualuga.Pe tusa o faʻamatalaga o oloa poʻo faʻatinoga, o moli moli a Huajun o loʻo i ai i le sili ona lelei i le alamanuia!

O a tatou lamepa sola e le gata o lo'o fa'apipi'i i luga o le fola o lamepa ae fa'apea fo'i moli feavea'i.I le taimi lava e tasi, e mafai ona e faʻavasegaina le tele ma le mamanu o oloa e tusa ai ma ou manaʻoga.Afai lava e iai ou manatu ma mea fou, o le a matou faia le mea sili tatou te mafaia e ausia ai lau sini ma fatuina au moli moli faʻapitoa!

 

-Huajun Faʻamalama o le la i fafo: sili ona fetaui mo moli saogalemu

Molī la i fafoose auala taugofie, aoga, ma fa'alelei le si'osi'omaga e talafeagai mo si'osi'omaga i fafo e pei o paka ma lotoā.

Falegaosi moli a Huajun o le a faia mo oe mo oe e tusa ai ma taimi eseese ma manaʻoga moli.O a'afiaga fa'amalama o oloa e aofia ai: moli pa'epa'e, moli mafanafana, moli fesuia'i 16RGB, ma fa'amalamalamaga fa'amalama.

O le filifilia o le lamepa la e sili ona talafeagai mo oe lava e manaʻomia ai se iloiloga atoatoa e faʻatatau i manaʻoga ma mea e fiafia i ai, e aofia ai le ituaiga moli, uiga faʻatinoga, tumau, ma faʻamatalaga mamanu.I le iloiloina o nei mea, e mafai e se tasi ona filifili lamepa la e sili ona lelei e maua ai le malamalama sili atu mo lo latou siosiomaga i fafo.

-Huajunmoli manoa i fafo e le susu: sili ona ea

O moli o le manoa i fafo e le vai o se teuteuga faʻalelei, faʻafefe, ma mafanafana mo fafo e talafeagai mo nofoaga i fafo e pei o togalaau, lotoa, ma terraces, fatuina o se miti miti ma faʻaleleia le matagofie o le siosiomaga i fafo.O ituaiga eseese o moli manoa i fafo e le susu e eseese ona aafiaga.

Faʻamalama manoa LED: Faʻaaogaina o le moli moli, faʻasaoina o le malosi ma faʻafeiloaʻi le siosiomaga, faʻatasi ai ma se olaga umi, e mafai ona e filifilia se tasi pe tele lanu e tusa ai ma ou manaʻoga.

Lamepa manoa spherical: I le faʻaaogaina o matauila moli, e matagofie foliga vaaia ma moli malu, e masani ona faʻaaogaina e fatu ai se siosiomaga faʻafefe.

Malamalama o le manoa pasiketipolo: Faʻaaogaina se mamanu e pei o le pasiketipolo, o le moli moli e faʻasalalau ai le tele o le malamalama, e fetaui lelei mo le faʻamalamalamaina o vaega tetele.

https://www.huajuncrafts.com/modern-solar-garden-floor-lamp-wholesale-price-huajun-product/
https://www.huajuncrafts.com/decorative-string-lights-custom/
moli manoa teuteu i fafo

3. Fa'ai'uga:

Filifiliao le moli sili ona lelei o le laaua o lau togalaau e faʻalagolago i ou manaʻoga ma mea e te manaʻo ai.E ala i le iloiloina o le ituaiga moli e te manaʻomia ma mea taua o loʻo talanoaina i luga, e mafai ona e faia se filifiliga poto e filifili le moli sili ona lelei o le la mo lou avanoa i fafo.( https://www.huajuncrafts.com/ )


Taimi meli: Me-09-2023