Cumu sò luminous flowers made |Huajun

Oghje, i vasi di fiori LED cù diversi culori è forme sò usati da più è più persone.I vasi di fiori luminosi sò pratichi è belli, è ponu ancu emettenu lumera quandu s'alluntanu.Questi vasi di fiori LED sò à tempu un vasu è una lampada.Tanti pirsuni dumandanu se tali vasi di fiori LED sò faciuli di fà.a risposta hè negativa.Per mezu di i seguenti, pudete veramente capisce u prucessu di produzzione di vasi di fiori LED.

Materiale

U vasu di fiori led hè fattu di materiale di prutezzione ambientale PE chì pò ghjunghje à a qualità alimentaria.U materiale pe ecologicu si riferisce à u polietilene.U polietilene hè una resina termoplastica ottenuta da a polimerizazione di l'etilene.U polietilene hè inodore, micca tossicu, si senti cum'è cera, hà una bona stabilità chimica, hà una resistenza eccellente à a temperatura bassa, pò sustene l'erosione di a maiò parte di l'acidi è l'alcali, è hà un eccellente insulazione elettrica.

Tecnulugia

I vasi di fiori luminosi sò fatti cù a tecnulugia di rotomolding.

1. Grind the plastic particles in powder first, è dopu aghjunghje qualchi ingredienti cum'è brightener, antioxidante, etc.

2. Mettite a polvera PE mixta in u moldu, mette in a macchina, riscalda cù una temperatura alta di 300 gradi Celsius, pigliate dopu à 20 minuti, è rinfriscà per 15-20 minuti.

3. Dopu à rinfriscà, eseguisce liscia artificiale

I prudutti pruduciuti cù a tecnulugia di rotomolding anu una integrità megliu cà i prudutti pruduciuti da altri prucessi, essendu senza saldatura, liscia è assequible.L'esperimenti anu dimustratu chì quandu un bucket fattu di tecnulugia di rotomolding hè chinu d'acqua è ghjittatu da u sicondu pianu, u bucket ùn mancu crack.

Assembla a lampadina

Ogni vaso di fiori led hà bisognu di un controller per cuntrullà a funzione di emissione di luce di u vasu.Hè ancu bisognu di pannelli di luce LED è un casu trasluzente frosted.U vasu di fiori LED hè impermeable è assai durable, tuttu grazia à a carcassa di plastica PE.Sè avete bisognu di un vaso di fiori cù una bateria, mette in una bateria di lithium.

I vasi di fiori LED sò più di moda cà i vasi di fiori tradiziunali, cù diverse forme cum'è quadratu, conu, ovale, è culori più culuriti, cum'è verde, rosa, viole, giallu è cusì.Stu vasu di fiori LED hà u stessu scopu cum'è u vasu di fiori ordinariu, ma hè più bellu.Pò emette luce quandu hè alimentatu, a luce hè assai suave, è pò cambià 16 culori.I vasi di fiori illuminati aghjunghjenu un incantevule splendore decorativu à a vostra casa, creendu un ambiente romanticu è ottimizendu u stilu di u paisaghju.

In a sucità muderna, circhemu belli prudutti, ma ancu bisognu di esse funziunale.Stu pruduttu hè insulatu è impermeabile, chì hè assai sicuru in l'ambienti à bassa temperatura è alta temperatura.Stu vaso di fiori LED ci mostra chì questu hè digià accadutu.

Sè vo decoru u vostru giardinu è avete a paura di cumprà un vasu di fiori di mala qualità, per piacè cuntattateci.Cù 17 anni di sperienza di pruduzzione, simu unu di i principali produttori di lampade in Cina, cù certificati CE, FCC, RoHS, BSCI, UL.Mobili Led, Mobili Glow, Vasi Glow - Huajun (huajuncrafts.com)

Pudete piace


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022