Crea un cortile romanticu cù vasi di fiori luminosi luminosi |Huajun

I vasi è i pianti sò indispensabili se vulete decorate un bellu giardinu, portanu bellezza è energia positiva.I vasi LED artistici è unichi facenu i pianti più attrattivi, è quì sottu truverete cumu i vasi illuminati ponu creà un giardinu romanticu.

Sceglite vasi di fiori unichi

Ci sò tutti i tipi di vasi brillanti in questi ghjorni, è i DIYers preferanu fà i so propri vasi di giardinu creativi chì sò sicuru d'esse unichi è di prezzu.Ma sti vasi di fiori dipinti cù pigmenti scuri sò difficiuli è tempu di fà, è sò ancu propensi à fading è sò caru di mantene.Fighjate à i più novi stili di vasi di fiori di questu annu è ùn sarete micca delusi.Vi risparmià assai tempu in u giardinu è a decorazione di festa.L'apparenza hè viva è u culore hè luminoso.

I vasi di fiori luminosi LED multicolori eleganti sò sicuru d'illuminà u vostru avvenimentu, creendu un'atmosfera romantica è felicità per a vostra famiglia, amichi, invitati è clienti.

Sò versatili è ponu esse posti in ogni locu, in l'internu è in l'esterno.A cunchiglia di u vasu di fiori hè fatta di materiale PE impurtatu da Tailanda, cù funzione impermeable ip67-68, è pò travaglià nurmale ancu in i ghjorni di pioggia.È venenu in parechje dimensioni è forme diverse.

Un LED di bassa energia, questa piantatrice illuminata prughjetta una luce diffusa è accentu chì pò esse impostata per cast un culore unicu, transizione continuamente trà i culori, o lampà una luce calda cum'è una candela cum'è a luce.Per l'intrattenimentu di l'internu o di l'esterno, ponu esse spessu usati cum'è luci LED, buckets di ghiaccio o fiorevasi.

Ciò chì hè più eccitante hè, alcuni di questi apparecchi di illuminazione esterna vene cun una batteria ricaricabile è ponu esse attivati ​​è spenti cù un telecomando..Aduprate indipindentamente intornu à una piscina, un ingressu à una casa, nantu à una terrazza o in diversi altri lochi.Luminosavasifacenu i pianti sparkle in u bughju è sò assai attrattivi.

Ancu dopu chì u sole hè calatu, questi POTS luminosi illuminanu a vostra passerella di notte, chì vi permettenu di gode di i vostri fiori è altre piante è avè un giardinu romanticu è casale.

I tecnichi di l'illuminazione di u giardinu assuciati cù l'illuminazione POTS parenu esse abbastanza novi.In i prossimi anni, avemu da vede più tecnulugia di illuminazione di piantazioni LED introdutte.

 Sè vo decoru u vostru giardinu è avete a paura di cumprà un vasu di fiori di mala qualità, per piacè cuntattateci.Cù 17 anni di sperienza di pruduzzione, simu unu di i principali produttori di lampade in Cina, cù certificati CE, FCC, RoHS, BSCI, UL.Mobili Led, Mobili Glow, Vasi Glow - Huajun (huajuncrafts.com)

Pudete piace


Tempu di post: 09-09-2022