How to sceglie u materiale ideale per lampi strada |Huajun

Cù l'esigenza crescente di a vita muderna, a forma di lampi di strada hè diventata sempre più bella, è l'usu di materiali hè diventatu sempre più abbundante.I lampi di strada sò largamente utilizati in diverse strade urbane, piazze di a cità, scole, parchi, strade sceniche, strade rurali, etc. Attraversu u cuntenutu seguenti, vi amparà nantu à i materiali di produzzione di lampi di strada muderni è cumu sceglie i lampi di strada ghjustu.Sicondu i bisogni ambientali è u budgetu finanziariu, ci sò diverse opzioni.

I.Tipi di lampi di strada cumuni

1.1 Lampione di ferru

I vantaghji di i lampi di ferru sò alta forza è durabilità.U ferru hè faciule di fabricà, hà un cortu periodu di custruzzione, hà una bona plasticità, è hè faciule d'aghjunghje una decorazione di mudellu.U disadvantage di u lampu di ferru hè chì hè faciule da corrode, u pesu hè trè volte quellu di l'aluminiu, i costi di trasportu è di stallazione sò elevati, è u mantenimentu frequente hè necessariu dopu a stallazione.

1653037639(1)

1.2 Lampada di cimentu

A materia prima di cimentu è materiali cum'è sabbia, petra è acqua sò assai cumuni è abbundanti in natura, è u costu hè bassu.I vantaghji di i lampi di cimentu sò una bona forza, una forte resistenza à a corrosione, una resistenza d'alta temperatura, è ponu esse adattati bè à e cità custieri cù u cuntenutu umidu, piuvutu è altu di sali.I svantaghji di i lampi di cimentu sò pesu altu, trasportu caru è senza valore di riciclamentu.

1653037833(1)

1.3 Lampadariu in lega d'aluminiu

I lampi d'alluminiu in lega d'aluminiu anu u vantaghju di resistenza à a corrosione, menu mantenimentu, trasfurmazioni faciule, pesu ligeru, trasportu è installazione convenientu, etc. Alliati d'aluminiu anu una alta resistenza à a corrosione è sò ideali per installazioni in tempu estremu.In particulare, u lampione in lega d'aluminiu hè trattatu cù un revestimentu protettivu in polvere non corrosivo, chì pò esse usatu per più di 50 anni senza danni.L'aliaghji d'aluminiu sò riciclabili è preferiti da a maiò parte di i paesi.

1.4 Lampada in fibra di vetro

I lampi FRP sò ligeri in pesu, altu in forza è resistenti à a corrosione.Fibreglass hè un excelente conservatore contr'à l'aria, l'acqua, l'acidi, l'alkali è i sali in cuncentrazione generale, è ancu diversi olii è solventi.Per quessa, i poli di luce FRP ponu esse adattati bè à e cità custieri cù umitu, chiuvutu è altu cuntenutu di sali.

1.5PE plastica luci solari persunalizati

A traduzzione di materiale PE hè veramente polietilene.Hè una resina termoplastica formata dopu chì l'etilene hè rinatu.Ùn hà micca odore o toxicità, è hà un toccu di cera à u toccu.U polietilene hà e caratteristiche di una bona flessibilità, prutezzione ambientale, resistenza à l'usura, prutezzione UV, forte resistenza à a corrosione, pesu ligeru è trasportu convenientu.

ULampadaire en plastique PEhà un bonu effettu decoru, è i so culori brillanti è u disignu rumanzu è di moda attrae l'attenzione di i ghjovani.Un'altra caratteristica hè chì hè impermeabile, chì permette di funziunà bè ancu in tempu estremu.Havi un voltage constantu, temperatura constantu è cuncepimentu currente custanti, chì ùn hè micca faciule per brusgià per via di una tensione inestabile.

II.How à sceglie u lampi di strada dritta

2.1Selezziunà un valore basatu nantu à i bisogni di l'ambiente

1)Quale clima estremu resisterà a lampada.S'ellu si trova in una cità custiera cù alta temperatura, umidità, piova è altu cuntenutu di sali, hè cunsigliatu di ùn sceglie lampi di ferru è lampi di cimentu, chì sò propensi à a corrosione è alti costi di mantenimentu.

2)Determinà l'area di piazzamentu di u lampone.S'ellu hè aduprata in u cortile, ùn ci hè bisognu di preoccupassi troppu per a curruzzione è i scontri di trasportu.A maiò parte di i posti di lampi sò opzionali perchè u mantenimentu hè più faciule.Se l'utilizate nantu à a strada, avete bisognu di cunsiderà a durabilità, l'alta forza, i prublemi di stallazione è di trasportu di u lampone, è ancu i prublemi di mantenimentu più tardi.Hè ricumandemu l'usu di lampi in lega d'aluminiu, lampi di plastica rinfurzata di fibra di vetru è lampi di plastica PE.

2.2 Cunsiderate u vostru budgetu

Quantu site dispostu à pagà per un lampone ?Rispondi à sta quistione vi aiuterà à sceglie u lampatu ghjustu.Se i soldi ùn sò mai un prublema, sceglite un lampione chì ti piace.

Se u vostru budgetu hè limitatu, paragunate trà i diversi materiali.Lampadaire en alliage d'aluminium etLampadaire en plastique PEsò dui materiali ecunomichi è durable.

Huajun hà sempre travagliatu duru per furnisce i clienti in u mondu cun prudutti di lampade à costu, chì sò unanimu amatu da u mercatu è di i cunsumatori.Se vulete sapè più infurmazione è u prezzu di lampadina, per piacè cuntattateci:Mobili Led, Mobili Glow, Vasi Glow - Huajun (huajuncrafts.com), simu un fabricatore di lampade, sustenemu l'ingrossu persunalizatu.

III.Riassuntu

Paragunatu à i lampi di ferru ordinariu nantu à u mercatu, i lampi di u solar di polietilene plasticu anu più vantaghji.Emette luce in tuttu u corpu è hà una zona di illuminazione più grande.À u listessu tempu, parechji mudelli ponu esse designati basatu annantu à l'aspettu, risultatu in a produzzione più veloce è a velocità di trasfurmazioni.E so capacità waterproof, fireproof, è UV resistenti sò ancu più altu ch'è i lampi di strada ordinali, cù una vita di serviziu di circa 15-20 anni.Se vulete acquistà luci solari decorativi persunalizati, sentite liberu di cuntattàFabbrica di illuminazione Huajunin ogni mumentu.

Illuminate u vostru bellu spaziu esterno cù e nostre luci di giardinu di qualità premium!

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 20-May-2022