How to stallà led lampò pianu |Huajun

Quandu si tratta di u vostru spaziu internu, unu di i modi più veloci è menu caru per migliurà l'atmosfera in a vostra casa hè di aghjunghje una lampada LED.Allora s'è vo vulete amparà à stallà luci LED, avete definitu ghjuntu à u locu ghjustu per risposte.

Chì sò i ragiuni di solitu avete bisognu di una lampada di pavimentu in a vostra stanza?

Puderete avè una lampadina in u vostru salottu per cuntribuisce à l'illuminazione generale di a stanza.Sè vo aduprate una lampada di pavimentu per questu, determinerà u tipu chì cumprate è induve u postu.

Per u disignu: in certi casi, una lampada di pavimentu puderia esse sceltu per adattà à u tema generale di a vostra stanza.Di sicuru, serve cum'è illuminazione ambientale, ma hè vistu u più impurtante cum'è un elementu di disignu di a vostra stanza per stabilisce u tonu.

Induve mette una lampada da terra in u salottu

1. À longu Scala

E scale sò generalmente una di e zone menu apprezzate di una casa.Di sicuru, l'utilizate per passà da un livellu di a vostra casa à l'altru, ma prubabilmente raramente dà un secondu pensamentu.Questu hè disgraziatu.

Dopu tuttu, a lampada da terra LED RGB hà 16 cambiamenti di culore è pò esse stabilitu à u vostru culore desideratu da u telecomando per creà una atmosfera calda è romantica per a vostra casa.

A chjave hè di avè una lampa di pavimentu sottu o intornu à l'angulu di e scale, chì crea un aspettu stylishu chì hè bellu è praticu, è facenu piglià a scala di notte assai menu periculosa.

2. Intornu a Furniture

Queste lampade minimaliste si adattanu comodamente in i cantoni, si appiccicate à i muri è scorri daretu à i mobili.Sò led, cusì ùn avete micca da preoccupari di danni di u calore.U disignu robustu li permetterà di stà in modu sicuru.

Stu tipu d'illuminazione facilita ancu di truvà articuli nantu à u pavimentu, cum'è i bicchieri è u telecomando TV, senza avè bisognu à tapà in u bughju o accende a luce di sopra. .

 

微信图片_20211028155806

3.Intornu à Mirrors è Picture Frames

U stessu hè veru per specchiu è frames.Dopu tuttu, questi sò elementi decorattivi chì ponu veramente spuntà cù solu un pocu di aiutu da una fonte di lumera curretta.

Parechje persone utilizanu specchi per creà l'illusione di u spaziu in stanze chjuche, è i luci di striscia LED ponu aghjunghje un rinforzu visuale ancu più grande.

E mentre i frames di stampa sò spessu pezzi belli per sè stessu, una luce di striscia pò aghjunghje dimensione, dramma, è veramente esaltà ogni dettagliu exquisite.

4.Intornu à Porte

E porte sò spessu faciuli di trascurari, perchè andate per elli tante volte à ghjornu.Ora decoremu ogni porta per creà una atmosfera cálida è romantica per a casa, è entremu è fora in modu sicuru.Ponendu una lampadina accantu à a porta, truverete ammirazione di u passaghju trà e stanze una sperienza assai memorable è piacevule.

lampada da terra led 68

5.Intornupiscina

I lampi di pavimentu ponu esse posti accantu à a piscina per decorate u vostru giardinu, creendu una atmosfera romantica è ottimizendu u stilu di u paisaghju. Sceglite lampade da terra LED intelligenti, chì offrenu una varietà di modi di luce per adattà à e vostre diverse esigenze: cumminazione, sequenza, dissolvenza lenta, lampeggiante / lampeggiante, fermu.Crea l'atmosfera perfetta per voi à a festa

 

lampada da terra led 6

Ùn ci hè veramente nunda di più divertente chì aumentà l'attrazione visuale di u spaziu internu.Fortunatamente, sti cunsiglii per cumu installà luci LED in u vostru salottu vi aiuterà à creà u tipu d'ambienti di vita chì avete sempre sunniatu.

Per più infurmazione è per cumprà l'illuminazione perfetta per a vostra casa, per piacè cuntattateci


Tempu di post: Apr-12-2022