LED piantatori illuminatu cù luntani cuntrollu |Huajun

Parechje persone seranu cunfusiFioriere illuminate a LEDquandu più è più cumpagnie di affittu di mobili l'utilizanu.Cum'è ciò chì hè unpiantatori illuminaticù un cuntrollu remoto.Induve sò questi piantatori illuminati cù telecomando?Chì sò e funzioni di u vasu di fiori di telecomando LED?I vasi di fiori LED cù telecomando anu chì funzioni?Hè sicuru d'utilizà?Spergu chì questu articulu risponde à tutte e vostre dumande nantu à i piantatori illuminati LED cù cuntrolli remoti.

LEDpiantatori illuminati

Illuminate u vostru giardinu cù unfioriera illuminata a LED.Questi vasi sò pieni di luci LED, cusì ponu emette ogni culore RGB è luce bianca.Caricanu via u cable plug inclusu è duranu ore à volta, facendu u cumpagnu perfettu per qualsiasi umore chì vulete in u vostru giardinu, locu di matrimoniu o stanza sensoriale.

Questi vasi LED ponu esse facilmente cuntrullati cù u telecomando inclusu.Pudete selezziunà manualmente un culore clicchendu nantu à u culore currispundente nantu à u telecomando - o pudete sceglie di fà u ciclu per tutti i culori dispunibili.

Accendi u matrimoniu?Pudete sceglie di avè tutti i vasi in a stanza brillanu cù una bella luce bianca croccante durante una cerimonia o pranzu.

hà fattu una festa?Pudete utilizà vasi di fiori per rinfurzà l'atmosfera di festa.Poneli à u modu "Flash" è utilizate u buttone "Sunshine" in cima di i cuntrolli per sceglie a velocità di u lampu.

Rilassate o cercate un spaziu sensoriale rinfurzatu?Pone Pots à "Fade" è riduce a velocità per creà una atmosfera calma è meditativa.

Sò i piantini illuminati cù cuntrolli remoti sicuri per aduprà fora?

Questi piantatori illuminati led sò tramindui vasi è lampade.Dunque, assai persone si dumandanu se tali vasi di fiori LED sò sicuru.A risposta hè no.I vasi di fiori LED sò fatti di plastica PE, sò impermeabili è sò insulati.È ùn serà micca facilmente rottu da l'impattu esternu.A putenza di carica di u pruduttu hè 5V-1A, chì pò assicurà a so sicurezza di carica sia fora sia in casa.In u risultatu, stu pruduttu serà assai sicuru à a temperatura bassa è alta.Ma solu s'ellu avete un fornitore affidabile cum'èHuajun.

Altri usi

Mentre i vasi di fiori LED sò perfetti per, bè, sapete, vasi di fiori, alcuni di i più grandi sò ancu doppia cum'è fantastici secchi di ghiaccio.Basta à fà un lettu di ghiaccio, mette tutti i vostri cubi di ghiaccio in questu, poi aghjunghje un pocu più.Hè perfetta per barbecue, bar o nightclubs!

Huajun hè una fabbrica di illuminazione di mobili LED prufessiunale in Cina.Ci focalizemu nantu à l'esportazione di luci LED per mobili decorattivi in ​​hotel, bar è resort in tuttu u mondu.Sè vo circate una gamma completa di mobili di giardinu d'alta qualità, a vostra ricerca hè finita.Avemu una larga selezzione di stili.Avemu una selezzione di set di mobili di giardinu per i vostri bisogni!

Pudete urdinà parechji mudelli in picculi lotti è spedite inseme, cusì pudete risparmià i costi di spedizione.Aspittendu u vostru email!

E-mail: anna@huajun-led-furniture.com


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022