Cunsiglii per a Scelta di u Postu di Luce Outdoor di Taglia Giusta |Huajun

Oghje, i lampi sò largamente utilizati in i carrughji è i giardini in u mondu sanu, chì ci fa sentu sicuru è pronti à gode di a vita notturna.Lampposts venenu in parechje dimensioni, sapete cumu sceglie l'altitudine di u lampone ghjustu, questu articulu vi dicerà cumu sceglie.

Ci sò parechji passi:

1. L'altezza di u tippu di lampada

2. Distanza standard trà 2 lamp posts

3. Bisogni di illuminazione

Tipu di lampada:

I lampi di strada anu migliuratu a qualità di a vita umana, è sò più utilizati per l'illuminazione di u trafficu è a decorazione di u giardinu, chì aumenta u sensu di sicurità è atmosfera.

Street Lights: 

I lampi di strada sò usati per l'illuminazione di u trafficu urbanu cù una putenza eccellente, alta durabilità è alta qualità.L'altezza di i lampi di strada hè generalmente 6m, 8m, 10m, 12m, 15m, etc. L'altezza specifica di i lampi di strada hè determinata da parechji fatturi, cum'è u tipu di strada, a larghezza di a strada è i bisogni di l'illuminazione.Per e strade di u paese o di a cumunità, i lampi di strada cù una altezza di circa 6m-8m ponu esse selezziunati, mentre chì e strade di trafficu urbanu utilizanu per suprattuttu lampari cù una altezza di 8m-12m.Se i luci sò posti nantu à un latu di a strada, l'altezza di i lampi di strada hè uguali à a larghezza di a strada.

Luce di giardinu:L'illuminazione di i posti di giardinu sò aduprate per decorate l'edificazioni, materiali d'alta qualità è un disignu di produttu eccezziunale, aghjunghjenu un toccu di stile à u tema di u vostru giardinu.

Per esempiu, i posti di lampi fatti di materiale PE ponu sustene a maiò parte di e cundizioni climatichi, cum'è u sole, a pioggia, a fretura è a neve.

L'altezza di i lumi di giardinu hè in generale 3m, 4m, 5m, etc. Per a decorazione di u giardinu, l'altezza di 3m-4m hè un match perfettu.Se u vostru giardinu hè più largu, pudete sceglie un lampadariu di 5 m.

Distanza standard trà 2 lampioni:

Ci sò parechji fatturi chì affettanu a distanza di stallazione di lampi di strada.Unu di i determinanti impurtanti hè i paràmetri di u produttu di lampi di strada, seguitu da fatturi cum'è l'area di illuminazione è u budget.Diverse altezze di luci di strada anu esigenze diverse per a distanza di stallazione.

Potenza di lampada da giardino 40-60W, altezza 3m-5m, distanza di installazione adatta per 5m-10m.A figura seguente,Per più infurmazione, cunsultate Huajun Technology Co., LTD.Mobili Led, Mobili Glow, Vasi Glow - Huajun (huajuncrafts.com)

A putenza di lampadina hè 60W-100W, l'altezza hè 6m-8m, è a distanza di installazione hè 15m-30m

Potenza di lampione stradale 100-150W, altezza 8-12m, distanza d'installazione adatta per 25m-50m

Esigenze di illuminazione:

I posti di lampi sò usati per a decorazione di parchi è cortili, è l'altezza di 3m-5m hè adattata

In i zoni cum'è e zoni rurale è i zoni industriali, u spotlight hè necessariu.A causa di l'alti requisiti per l'illuminazione, una altezza di u polu di 6 à 10 metri hè adattatu.

Per e strade maiò è autostrade chì necessitanu capacità di illuminazione longa è larga, i lampi di strada sò di circa 10 à 12 metri d'altezza.

Huajun hè un fabricatore è esportatore di lampade.Pudemu furnisce i prudutti di vendita è lampi OEM à dumanda.

Per più infurmazione è per cumprà l'illuminazione perfetta per a vostra casa, per piacè cuntattateci:Cuntattateci (huajuncrafts.com)


Tempu di post: 18-May-2022