How do you make LED flower pots |Huajun

Amparate cumu fà un vasu di fiori di illuminazione passu à passu! Vulete chì u vostru giardinu o u vostru giardinu sia invitante è còmode.I POTS di fiori brillanti sò un modu fantasticu per fà u vostru giardinu o u vostru giardinu romanticu, invitante è emotivamente calmante.Sò versatili, resistenti à l'intemperie è adattati per l'usu interni è esterni.

Prima, assicuratevi di uttene l'arnesi è i materiali per fà.

  1. Pianta traslucente
  2. Pot di piantazione bianca (una taglia più chjuca di a piantazione traslucida)
  3. Pannellu di lampa incandescente è controller
  4. Trapanu
  5. Viti
  6. Gravels è terra

1.Organizza a Fiore traslucente pignatta

Cumprate o aduprate un vechju vasu di fiori, Sè vo aduprate vechji POTS, avete bisognu di macinà i bordi per assicurà chì i POTS sò lisci è flat.E u vasu di fiori hà una trasmissioni di luce forte, altrimenti affettarà a luminosità di u vasu di fiori.Pruvate a so trasmittanza cù una linterna.

2.Piantatore più chjucu

Avete bisognu di una pignatta extra.Si deve esse una taglia più chjuca cà u primu.Mettite a piccula pignata à mezu à u grande

3.TrapanuÈCunnette a linea

Perforà un pirtusu in un latu di u calderonu cù un drill bit.Allora crea un canale per u filu.Connect controller da u canale à LAMP Panel.Make assicuratevi di move i fili è a tavola di luce in l'internu, lascendu solu u controller fora.

1649821692(1)

4.Viti

Una volta chì i fili sò cunnessi, assicurateli inseme cù noci di filu per ùn esse micca alluntanati.Allora piegate bè è mette in una scatula di junction.Assicuratevi chì tutti i fili sò in a scatula.Allora assicurate a piastra di luce per impediscenu di cascà

1649822456(1)

5.Aggiungi GravelsÈ Soliu

Se a piantazione più chjuca diventa un pocu cortu per u prugettu, aghjunghje ghiaia à u più grande per dà una piccula pote una certa altezza.

6.Dispone i vasi

Mettite a pignatta più chjuca in u più grande cun cura senza dannà a corda ligera.Aghjunghjite a terra è e piante! Allora sigillate a distanza trà a grande pignata è a piccula pignatta cù cola di scuma

7.Cunnette l'alimentazione

Assicuratevi chì u filu fissu di a tavola di lampa in a pignatta hè cunnessu bè à u filu di u controller.Cunnette l'alimentazione cù u cable USB è accende u controller.

Ebbè, s'è vo circate di qualchi piantatori luminosi per decorate u vostru giardinu è rende i vostri POTS culuriti, allora forsi avete da cunsiderà u nostru pruduttu, chì costa menu di $ 50.Produttori di vasi di fiori LED - Fabbrica è fornitori di vasi di fiori LED in Cina (huajuncrafts.com)

 

11368102641_745257519

Pudete piace


Tempu di Postu: Apr-13-2022