Cumu fà un vaso di fiori Glowing sè stessu |Huajun

In l'annu passatu, i nostri giardini sò diventati una attività maiò in a nostra vita mentre passemu più tempu in casa per via di a pandemia.Sè vo circate d'illuminà in l'internu o fora, purtendu culore è vita à ogni spaziu, sti piantatori brillanti in u bughju sò a vostra megliu scumessa.Pudete fà i vostri propri vasi di fiori luminosi leghjendu i seguenti.

Preparate i materiali:

un vechju vaso di fiori, pittura per esterni, asciugacapelli, pittura glow-in-the-dark, spazzola, pellicola, è ghjurnale.

Quandu compra pittura luminosa, assicuratevi di circà una pintura fosforescente in quantu à fluorescente.A pittura fluorescente brilla solu sottu a luce negra, mentre chì a pittura fosforescente hè caricata da a luce.

1.Travaglia in una zona ben ventilata è sguassate a pignatta cun un rag nettu per sguassà a terra è u polu.Se a vostra pignatta ùn hè micca solidu biancu, pinte a pignatta cù un picculu pinzellu è pittura esterna.I migliori culori di basa per glow-in-the-dark sò bianchi, blu o gialli.

2.Dopu à u culore, aduprate un secadoru di capelli per asciucà a pignatta di fiori per circa 20 minuti. Quandu a pignatta hè secca, copre i buchi di drenaje cù carta di scarti.

3.À u passu criticu!Invertite a padedda nantu à l'embiu di plastica è versà a pittura luminosa nantu à u fondu è i bordi.A pittura scorrerà da i lati, creendu un effettu splash.

4.Ùn vi preoccupate micca se a pittura s'accumula nantu à u fondu.Inclinate a pignatta delicatamente è applicà a pittura à i lati cun un picculu pinzellu, appiicando 2-3 cappotti ogni pochi minuti per chì forma una capa uniforme.

5.Aduprate un secadoru per altri 20 minuti.Aghjunghjite una pianta è a vostra pignatta glow-in-the-dark hè pronta.

Quandu a luce hè accesa, a pignatta brillarà.Pò esse carricu in un locu luminoso, cum'è fora in u sole direttu o vicinu à una lampada.Dopu a carica, u splendore serà ancu più notu.

Sè vo decoru u vostru giardinu è vulete risparmià tempu, cumprà una di e nostre piantazioni luminose.Cù 17 anni di sperienza di pruduzzione, simu unu di i principali produttori di illuminazione in Cina, cù certificazione CE, FCC, RoHS, BSCI, UL.

Pudete piace


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022