Luci di giardinu solare populari in rattan

Ui migliori luci di giardinu solare in rattanpò veramente fà una grande differenza in ogni ambientu esterno.Cù una luce calda sottile chì aumenta l'umore, hè perfetta per riunioni suciale.

Perfetta per una cena di sera cum'è a notte fala per mantene i boni tempi.Se u mobili di giardinu hè accumpagnatu da una luce suave, veramente trasforma l'atmosfera in una sperienza calmante è rilassante.Cù a capacità di carricà durante u ghjornu, i luci solari furnisce una fonte di luce veramente bella di notte.

I.Illuminazione solare attrattiva esterna

Funkyluci solari in rattanaghjunghje u culore perfettu à ogni spaziu esterno.Appesa nantu à una veranda o stendu nantu à una tavola, sta decorazione stupente presenta un design affascinante è hè perfetta per decorate un giardinu.Ci hè un LED biancu caldu, allughjatu in a cima di a lanterna chì brilla à traversu i dettagli intricati di a struttura di rattan, creendu mudelli d'ombra maravigghiusi.

II.Rattan Solar Powered LED Garden Lanterns

Quandu si mette a lanterna nantu à a tavula o in terra, pò scaccià un bellu mudellu da i spazii di rattans.U disignu in stile vintage è a luce calda ponu creà una atmosfera più romantica per decorate a vostra splendida vita.

AUTO ON/OFF.Questu grandelanterna di bambù solare intrecciatahè dotatu di pannelli solari di siliciu policristallino è sensore di luce integratu, accende automaticamente e luci à u crepuscolo è spegne à l'alba, chì sò convenienti è risparmià u vostru costu.Carica per 4-6 ore durante u ghjornu è illuminate per 8-10 ore di notte.

U retrolanterna solar rattanhè ligeru è durable.IP45Classificazione impermeabile, resistente à a polvera è resistente à l'intemperie, queste luci decorative di giardinu assicura un rendimentu longu in a maiò parte di e cundizioni climatichi.Nisuna preoccupazione per a pioggia, a neve è u frosting, chì hè adattatu per l'usu all'apertu.Per piacè tene luntanu da u focu o alta temperatura.

SENZA FILI, faciule d'utilizà.E luci di rattan solari appesi ponu esse aduprate cum'è una squisita lampada di decorazione di illuminazione notturna, chì pò esse piazzata nantu à a tavola, u giardinu, u prato o appesa à u veranda, u patio, l'arburi, u giardinu, u caminu.Ancu s'ellu ùn brilla micca, hè una bella decorazione artistica.A nostra lampada solare hè un rigalu ideale per famiglie o amichi.

 

III.Lampada solare in vimini di u Patio à l'esterno

 Comparatu cù luci simili, i luci solari di vimini di giardinu sò di alta qualità.Una splendida luce ambra calda chì illumina u vostru patio dopu à u bughju.Coordina perfettamente cù altri mobili di giardinu cù effettu vimini.Questa Rattan Woven LED Light hè l'aggiunta perfetta à ogni casa è hè estremamente durable è forte.

Aduprate l'energia solare per accende a lampada per a luce naturale.Questa elegante lampada in rattan si adatta à qualsiasi stile di decoru sia in ambienti interni sia esterni.

Caratteristiche: Ideale per patio, giardinu, prato, ponte, patio o piscina.Ligeru Portable è Risparmio Energeticu Safe.

Huajun hà sviluppatu parechji stili d'ispirazione cun un attraente splendidu.Pudete utilizà lampi di rattan per creà un aspettu attraente è strattu in casa.Huajun hè un capuFabbrica di illuminazione di giardinu di l'esterno LED in Cina, furnisce diversi tipi di illuminazione per riunioni.Avemu a nostra propria insights unicu in a produzzione è u sviluppu diluci solari di giardinu, luci decorative di giardinu, luci di l'atmosfera, èvasi di fiori luminescenti.Sè vo vulete amparà di più nantuilluminazione esternastili, per piacè sentite liberu di cunsultàFabbrica di illuminazione Huajun in ogni mumentu.

Illuminate u vostru bellu spaziu esterno cù e nostre luci di giardinu di qualità premium!

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: 24-Nov-2022