Cumu installà u plafone à led à incasso |Huajun

I luci di soffiu à incasso sò unichi perchè ponu esse usati literalmente in ogni locu di a casa.Ancu s'è vo avete un tettu abbastanza bassu, un attellu di illuminazione à incasso serà sempre bellu à utilizà, à u cuntrariu di parechji altri apparecchi.Se impiegà un electricista per installà, generalmente piglia più di $ 100.Avà vi pò salvà $ 100 da seguità a guida di stallazione articulu.

1.Prima, assicuratevi di ottene Strumenta di installazione.Allora, seguite a guida

Prima di principià, riunite tutti l'arnesi chì avete bisognu per stu prughjettu.A rimpiazzamentu di un plafone di u soffiu in u flussu hè abbastanza simplice, cusì a nostra lista di strumenti hè ancu.Un cacciavite à testa piatta è Phillips è una piccula chjave regulabile sò tuttu ciò chì avete bisognu.Se tenete un cacciavite di forza, farà u travagliu un pocu più veloce.

Tester di tensione: in l'installazione di stu attellu, avete da trattà cù fili, dunque, assicuratevi di avè questu prontu, perchè avete bisognu di verificà s'ellu hè un filu in tensione o micca.

图片1

2.Cumu spegne l'alimentazione in modu sicuru:

Prima di principià, assicuratevi di disattivà tuttu u putere à u luminariu.Truvate a vostra scatula breaker è spegne tuttu u putere à quella stanza.Doppiu cuntrollà flipping l'interruttore di luce nantu à u tettu, è assicuratevi chì i fili sò in tensione cù un tester di tensione.Ùn mai appughjà nantu à l'interruttore di luce per spegne u putere.

Hè ancu cunsigliatu di mette una nota annantu à quellu interruttore in a scatula di fusible chì indica chì hè spenta per una ragione, per chì qualchissia ùn a rimette micca mentre travagliate cù fili senza sapè.Chì saria assai periculosa.

3.Cumu caccià un vechju plafone:

Se ci hè un attellu attualmente muntatu quì, allora caccià cù cura i lampadini è smontallu.Scollegate i fili è poi mette a parte.

smart ceiling lights 23

4.Cumu cablare un plafonnieru à incasso:

Aduprate u tester di voltage di novu per verificà se i fili sò in tensione. Pudete andà avanti per cunnette i fili novi di l'attrezzatura à i fili da u tettu. L'unicu ciò chì duvete fà hè cunnette e strisce led à l'estremità di u splitter led è plug in a femina à u maschile nantu à l'alimentazione.U putere sarà distribuitu uniformemente è e luci funzionanu cumu si deve.

Dopu avè unitu à i fili, teneteli inseme cù i noci di filu in modu chì ùn si alluntanassi.Allora piegate bè è mette in a scatula di junction.Make assicuratevi chì tutti i fili sò in l'internu di u tettu box.Then fix the chandelier to prevent it from falls.

5.Turn Power Back On

Avà, pudete turnà à a vostra scatula di fusible è turnà u switch.U vostru novu attellu deve pruduce luce à questu puntu.

S'ellu ùn hè micca, allora probabilmente avete sbagliatu in qualchì locu, forse cù u cablaggio.Allora, spegne u putere è andate è verificate di novu.

Assicuratevi chì i fili di l'attrezzi sò stati cunnessi bè cù i so fili currispondenti in u tettu.

Ebbè, s'è vo avete bisognu di qualchì migliuramentu di a casa, allora forse pudete cunsiderà stu attellu à incasso per menu di 50 dollari.

ceiling light

Tempu di Postu: Apr-12-2022